Zadania Działu Logistyki i usług Technicznych:
- Wykonywanie remontów maszyn i środków transportowych.
- Zapewnienie pełnej gotowości ruchowej i sprawności technicznej maszyn, urządzeń oraz środków transportowych Spółki.
- Prowadzenie ewidencji maszyn, urządzeń oraz środków transportowych Spółki.
- Opracowywanie zakresów remontów środków transportowych oraz związanych z tym potrzeb materiałowych części zamiennych.
- Prowadzenie ewidencji zużycia paliw płynnych, ogumienia, akumulatorów i części zamiennych oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie.
- Kontrola kart drogowych.
- Przygotowywanie zarządzeń w zakresie transportu dla potrzeb Zarządu oraz nadzór nad ich realizacją.
- Prowadzenie nadzoru i administracji bazy na ul. Łąkowej, przygotowanie Regulaminu jej funkcjonowania.
- Przyjmowanie, segregowanie i opracowywanie zapotrzebowań z poszczególnych oddziałów /komórek organizacyjnych/ na dostawę materiałów, paliw, części zamiennych, sprzętu i usług.
- Dokonywanie zakupów dla potrzeb Spółki.
- Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu gospodarki materiałowej.
- Wstępne rozpatrywanie i opiniowanie ofert na dostawy materiałów i usług.
- Prowadzenie magazynu odzieży roboczej, środków czystości i sprzętu BHP.